پورمشیر

دانش آموز مجتمع پارسا رهسپار (اول دبستان)


آخرین ارسال‌های من

کتاب‌های مطالعه شده

0
۱ ماه پیش بازی پیشکد Light Bot

ممنون.

۱ ماه پیش Code monkey بازی پیشکد

این بازی روی گوشی نصب شد ولی Bit by Bit فقط روی کامپیوتر ریخته شد یاسین و پدرش Bit by Bit را تا پایان فصل سوم همه بازی ها رو به جز یکی سه ستاره گرفتند

۲ ماه پیش دستورزبان قسمت چهار

ممنونم😘

۲ ماه پیش دقّت 31-1-05

.

۲ ماه پیش پیشنهاد موضوع جلسه

با سلام. ضمن تشکر از زحمات کادر مدرسه و سرکار آقای ریحانی برای شروع مجدد کلاس ها بصورت مجازی، نکاتی برای ادامه این شرایط به نظر بنده می‌رسد که ترتیب اثر دادن آن می‌تواند منجر به آموزش بهتر کودکانمان در زمان باقی مانده تا آخر سال باشد. 1.در دروسی مثل علوم یا قرآن از منابعی مثل فیلم یا عکسهای مرتبط با موضوعات درسی استفاده نمی‌شود یا تکلیفی جهت کار بیشتر بچه ها داده نمی‌شود، بیشتر زمان کلاس به گفتگوی عمومی می‌گذرد، در نتیجه بازدهی این کلاسها بسیار کم است و با توجه به تمام نشدن کتاب‌های درسی موجب نگرانی است. 2. درس زبان شرایط بهتری دارد و در حد پخش یک کلیپ یا نوشتن روی تخته مجازی، فضا برای بچه ها جذاب‌تر می‌شود، اما جز کتاب ورک بوک، از چهار کتاب، فقط یک کتاب کار شده و عملا سه کتاب دیگر به کناری افتاده اند. 3.برای دروس گفته شده امکان شرایط آفلاین هم وجود دارد که معلمان فیلمی ضبط کنند و بچه ها بتوانند غیر از زمان کلاس نیز آن را مشاهده کنند یا(با سرچ در گوگل)معلمان چند کلیپ متنوع در اختیار بچه ها قرار دهند و شاید بشود تعداد کلاس‌ها در روز را با این روش کم کرد. 4.با توجه به اینکه بچه ها در کلاس حضوری نیستند، به هرحال مدت زمان آموزشی روزانه آنها کمتر است، لطفا برای دروس ریاضی و فارسی تمارین بیشتری درمنزل داده شود و روزانه بعد از اتمام کلاس‌ها، زمانی برای چک کردن تکالیف بچه ها توسط معلم محترم گذاشته شود. 5.با توجه به بازگشت تقریبی خانواده ها به تهران حداقل یک روز در هفته، با ظرفیت حداقلی بچه ها دیداری در مدرسه با دوستان و مربیان خود داشته باشند و جزوات پیرینت شده را تحویل بگیرند. 6.لطفا املای روزانه به بچه ها در کلاس گفته شود. متاسفانه در نوشتن املای هر روز اگر تکلیف نباشد، همکاری نمی‌کنند و این می‌تواند در نوشتار بچه ها اثرگذار باشد. ۷.در مجموع از معلمان عزیز خواهشمندم نسبت به حضور همه بچه ها با درخواست باز کردن دوربین یا مشارکت دادن در بحث با صدا کردن مطمئن شوند و کلاس با حضور فقط چند دانش آموز نگذرد( دروس علوم یا زبان) باتشکر

۲ ماه پیش خروس خوش‌آواز !

یاسین میگه: با دیدن این فیلم دلم برای کلاس آقای ریحانی و تک تک بچه ها تنگ شد😍

۲ ماه پیش دستور زبان 1

ممنون از زحمات شما. تمرین میشه🙏

۲ ماه پیش روش نوشتن "ض" و "ط"

برای ما فیلمی نیامده

۳ ماه پیش قاعده‌ی گی و گان

ممنون که در این ایام هم بفکر بچه ها هستین

۴ ماه پیش بازی با ق

خیلی بامزه و جالب بود.. ممنون از زحمات شما آقای ریحانی😄😍🙏

پسران