پورمشیر
دانش آموز مجتمع پارسا رهسپار (اول دبستان)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
آخرین ارسالهای من
مطالبی که دوست دارم
کتابهای مطالعه شده
0امتیازات من
| ۰ دوست و پیگیر | ||||
| ۰ محتوا | ۰ پیگیری محتوا | ۰ رأیگیری | ۰ | |
| ۰ پیوست | ||||
| ۰ فیلم پیوندی | ۰ فیلم ارسالی | |||
| ۰ عکس | ۰ | |||
| ۷۹ دیدگاه | ۸۴ عکس/فیلم | ۰ | ۰ | ۲ |
عدم دسترسی
شما به این صفحه دسترسی ندارید.
ممنون.
این بازی روی گوشی نصب شد ولی Bit by Bit فقط روی کامپیوتر ریخته شد یاسین و پدرش Bit by Bit را تا پایان فصل سوم همه بازی ها رو به جز یکی سه ستاره گرفتند
ممنونم😘
.
با سلام. ضمن تشکر از زحمات کادر مدرسه و سرکار آقای ریحانی برای شروع مجدد کلاس ها بصورت مجازی، نکاتی برای ادامه این شرایط به نظر بنده میرسد که ترتیب اثر دادن آن میتواند منجر به آموزش بهتر کودکانمان در زمان باقی مانده تا آخر سال باشد. 1.در دروسی مثل علوم یا قرآن از منابعی مثل فیلم یا عکسهای مرتبط با موضوعات درسی استفاده نمیشود یا تکلیفی جهت کار بیشتر بچه ها داده نمیشود، بیشتر زمان کلاس به گفتگوی عمومی میگذرد، در نتیجه بازدهی این کلاسها بسیار کم است و با توجه به تمام نشدن کتابهای درسی موجب نگرانی است. 2. درس زبان شرایط بهتری دارد و در حد پخش یک کلیپ یا نوشتن روی تخته مجازی، فضا برای بچه ها جذابتر میشود، اما جز کتاب ورک بوک، از چهار کتاب، فقط یک کتاب کار شده و عملا سه کتاب دیگر به کناری افتاده اند. 3.برای دروس گفته شده امکان شرایط آفلاین هم وجود دارد که معلمان فیلمی ضبط کنند و بچه ها بتوانند غیر از زمان کلاس نیز آن را مشاهده کنند یا(با سرچ در گوگل)معلمان چند کلیپ متنوع در اختیار بچه ها قرار دهند و شاید بشود تعداد کلاسها در روز را با این روش کم کرد. 4.با توجه به اینکه بچه ها در کلاس حضوری نیستند، به هرحال مدت زمان آموزشی روزانه آنها کمتر است، لطفا برای دروس ریاضی و فارسی تمارین بیشتری درمنزل داده شود و روزانه بعد از اتمام کلاسها، زمانی برای چک کردن تکالیف بچه ها توسط معلم محترم گذاشته شود. 5.با توجه به بازگشت تقریبی خانواده ها به تهران حداقل یک روز در هفته، با ظرفیت حداقلی بچه ها دیداری در مدرسه با دوستان و مربیان خود داشته باشند و جزوات پیرینت شده را تحویل بگیرند. 6.لطفا املای روزانه به بچه ها در کلاس گفته شود. متاسفانه در نوشتن املای هر روز اگر تکلیف نباشد، همکاری نمیکنند و این میتواند در نوشتار بچه ها اثرگذار باشد. ۷.در مجموع از معلمان عزیز خواهشمندم نسبت به حضور همه بچه ها با درخواست باز کردن دوربین یا مشارکت دادن در بحث با صدا کردن مطمئن شوند و کلاس با حضور فقط چند دانش آموز نگذرد( دروس علوم یا زبان) باتشکر
یاسین میگه: با دیدن این فیلم دلم برای کلاس آقای ریحانی و تک تک بچه ها تنگ شد😍
ممنون از زحمات شما. تمرین میشه🙏
برای ما فیلمی نیامده
ممنون که در این ایام هم بفکر بچه ها هستین
خیلی بامزه و جالب بود.. ممنون از زحمات شما آقای ریحانی😄😍🙏